Dwie innowacyjne firmy technologiczne nawiązały współpracę, której celem jest zbudowanie nowej infrastruktury informatycznej. Ma ona umożliwić programistom połączenie ich własnych aplikacji z już istniejącymi rozwiązaniami, umożliwiającymi robotowi prowadzenie konwersacji.

- Dzięki temu, że Pepper będzie coraz lepiej komunikował się z odbiorcą, stanie się bardziej atrakcyjny dla firm, które chcą w nowoczesny sposób docierać do swoich klientów - mówi Sam Mantle, dyrektor zarządzający dywizją Digital Enterprise w Luxofcie. – Obecnie pojawia się wiele fantastycznych innowacji związanych ze sztuczną inteligencją, które niemal materializują się w obszarze przetwarzania głosu. Nasza współpraca umożliwi poprawę kontaktu z klientem w usługach finansowych, handlu detalicznym czy w hotelarstwie - dodaje.

- Współpraca z Luxoft pozwoli nam szybko zwiększyć możliwości robota Pepper i sprostać krytycznym wyzwaniom, z jakimi mieliśmy do czynienia w ciągu ostatnich dwóch lat - mówi Steve Carlin, dyrektor ds. strategii SBRA. - Innowacyjne rozwiązanie Luxoft pozwala na skrócenie czasu potrzebnego do dostosowania systemu konwersacyjnego robota do potrzeb danego biznesu z kilku miesięcy do kilku dni – podkreśla.

SoftBank Robotics America zaprosił Luxoft, do zbudowania elastycznej infrastruktury dla Peppera ze względu na doświadczenie firmy i wiedzę specjalistyczną w zakresie sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy i Human-Centered Design. Są to wszystkie kompetencje kluczowe dla opracowania aplikacji dla robotów.

 

 

Źródło: Esgian PR