- Jak inne duże projekty modernizacyjne dla linii kolejowych w krajach Europy Centralnej i Wschodniej, projekt zapewni zoptymalizowaną przepustowość linii, ulepszoną jakość usług, jak również zwiększone bezpieczeństwo węgierskiego przewoźnika publicznego. Jesteśmy pionierami technologii ETCS. Nasze rozwiązanie Trainguard, oferuje przetestowane w praktyce systemy i urządzenia dla taboru i infrastruktury kolejowej oraz sprzęt komunikacyjny dla wszystkich zastosowań ETCS - powiedział Michael Peter, prezes branży Mobility w Siemens AG.

26 km odcinek to przedłużenie trasy w relacji Kelenföld - Százhalombatta. Węgierska sieć kolejowa przechodzi poważne prace modernizacyjne i jest częścią globalnego projektu mającego na celu modernizację i rozbudowę połączenia między stolicą kraju, a chorwacką granicą, tym samym eliminując wąskie gardło w korytarzu śródziemnomorskim. Rozbudowa całej sieci będzie skutkować skróconym czasem podróży i modernizacją około 280 km torów linii kolejowej.

 

 

Źródło: Siemens